någon som har ett jobb?

Idag städade jag, otroligt duktigt. Men jag sket i det viktigaste, disken. Haha, jag bara orkade inte. Jag har fan dammsugit, dammat och bärt ner resten av flyttlådorna (efter en och en halv månad, haha). Varför skulle jag då diska? Hihi. Det får jag la fixa i morgon efter simningen.
På simningen är det föresten en het badvakt, eller nåt sånt. Han går omkring med sitt blonda lockiga hår och bara glider, GRAWOH! Ibland brukar han faktiskt simma lite han också. Ännu mer GRAAAAWOH. Its HOT HOT HOT!

Efter sju månader på jobbet har jag nu börjat vantrivas. Jag gillar inte att vara där längre. Byte av chef gjorde inte tillvaron trevlig, har blivit ett militärcenter, istället för ett callcenter. Får väl börja strö mina frön någon annanstans.


Otroooligt fräsha kusiner på andra advent.
Mysigt värre, söndagsfräsh.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback