JUL JUL JUL JUL JUL JUL

Var ute i fredags. Börjar nog bli gammal kärring. Ser inte tjusningen med det längre, haha. Jag har festat färdigt för detta året tror jag. Spar pengar iallafall. Måste vara sjukt försiktig med mina kära pengar eftersom det är jul och allt, JULKLAPPAR! AAAH!

Men iallafall, i fredags var vi hos lilla mig och drack massa vin. Sedan pös vi till hbg och Snaps/Krom (kommer alltid se det som Snaps). Var där och dansade lite och minglade. Vilket är jävligt svårt i HBG då ingen är villig att vara social. I love Landskrona för det. Alla i Landskrona är så sociala och man springer alltid på något nytt ansikte att lära känna. Och det gillas. Därför är det MINUS att vara i HBG.
   Sedan tappade jag tydligen mitt bankkort. Så typiskt att se det när jag och pappa skulle till IKEA och handla en kökslampa till mig. Som tur var så märkte jag det INNAN vi åkte dit, slapp stå där och skämmas över att kortet var borta. PUH. Fick spärra det och fixa nytt, lätt som en plätt. Men får gå kortlös nu i några dagar, lite småjobbigt. Men jag har mat i kylen så jag klarar nog mig bra. Hihi.




Har beställd en underbart snygg tröja i från Anna, hon gör sjukt snygga tröjor. Me LIKE! Har beställt en vit "I have a red personality". Riktigt snygga grejer, kommer nog beställa mer där. Hihi. CHECK IT OUT!


GOD JUL!

Postat av: Maria

känner så väl igen mig, det e inge kul att ränna ute hela tiden. nää ska det va så ska det va, man går ut ngra ggr i månaden och då kör man på som faen!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback