Utmanad!

Jahapp, blev utmanad av martina.

Nämn tre saker du gillar med ditt ansikte:
1. Läpparna, lagom stora och lagom små!
2. Mina blåa ögon!
3. Skrattgroparna! ;)

Nämn tre saker du gillar med din kropp:
1. Mina fötter, storleken. Hittar alltid skor i min storlek 37.
2. Min hals, har någon obsession på halsar!
3. Brösten! Haha, storleken är lagom för min kroppsstorlek!

Nu går vi in på insidan..
Nämn tre saker du gillar med dig själv:
1. Har ofta blivit kallad för Glader eller Toker! Så min gladhet eller nåt!
2. Min känsla för att ha medkänsla, hoppas de låter rätt! Haha.
3. Min öppenhet om mig själv.


Nu är det såhär att jag inte har några bloggpolare som INTE gjort denna listan, tråkigt men sant. Haha.


Postat av: Martina

Jag vill också ha skrattgropar! :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback