Cheap Monday

Idag är det måndag, och jag hatar måndagar. En ny vecka, som iofs är mycket positivt. Det betyder att det bara är sex veckor kvar. Men annars, är det måndag är det en HEL vecka kvar till nästa måndag. Och detta kallas förmågan att tänka logiskt.

   Något som är rätt trevligt med måndagar är att vi endast har en lektion på måndagar. Inval och sedan en HEL dag för projektarbete, som vi är färdiga med nu. Så därför är måndagar nu istället en lång dag då man måste hitta massa sysselsättningar för att inte tråka ner sig helt. Gud va deppig jag låter, haha.

Idag på psykologin frågade faktiskt läraren om jag är duktig på psykologi. Jag svarade att det är intressant, känns lite status att en lärare anser att man är duktig. Och vi har bara gått 1/3 av kursen. Lite stolt får man faktiskt tillåta sig att bli.
   Sen måste jag skryta EN GÅNG TILL att jag har ett jobb. Kan inte riktigt släppa det, att jag fixade det själv. Fast många gnällde om att det började brinna i knutarna. Nu vet ni det iallafall, att jag är en stolt själupptagen jävel, Ha!



Njut av denna vackra blus från
Frostfrench. Den är riktigt snygg. Jag vill ha den!




Postat av: martina

grattis till jobbet :)

Postat av: eri

väääldigt fin blus :) Blus låter fjantigt, men de heter de! haha

2006-04-26 @ 18:16:05
Postat av: Eriperi

du skriver blogg för sällan!!!

2006-05-01 @ 14:20:45
Postat av: Martina

Här går jag och väntar på att du ska blogga.. men icke! :P

2006-05-02 @ 15:23:05
Blogg: http://martinafriberg.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback