Boktips: Ruinerna!

Läs den för bövelen! Jag går fortfarande runt och tänker på denna bok, läste ut den för typ två veckor sen. Fyra ungdomar som är utomlands och deras drömresa slutar med en riktig mardrömresa.. Voi voi voi!



Nu läser jag Viskningar av Dean R Koontz, vill läsa lite kusligheter mellan alla fjollböcker jag läser. Tror att denna kan passa bra för mitt önskemål.

Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Ååh älskar den där boken, grymt bra från början till slut! =D



SV: Jo jag har samma dilemma när det gäller att köpa blommor. De är ju så förbaskat dyra ... men igår kunde jag bara inte låta bli =) Önskar jag hade lite mer pengar så jag kunde ha buketter lite här och var i lägenheten hela tiden ...


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback