I need a Second Hand

Efter att ha läst så himla mycket om olika fynd som folk gör på secondhand så måste jag fanimej kolla detta. Jag har alltid haft en liten rädsla för att gå in i en secondhand butik. Det känns som att man inte passar in. Men har kollat in var det finns i stan och ska ta en promenix dit senare idag. Kanske hittar något fynd till i helgen.

Jag har ett hopp för det. Kliar lite i mina shoppingfingrar.

Finnen köpte te till mig igår, ÅH SÅ GOTT DET ÄR! Helsingborg heter det, så om du inte bor i Helsingborg blir det svårt att hitta det. Vi kom fram till att det smakar som tuggummibollar som man köper för en femma i såna automater i mataffärer. Det man älskade som liten, GOTT!

NU: Sätta igång hög musik och komma igång för dagen.


Postat av: emiliaEmilia

åh, det finns så himla många bra second hand- butiker så gör ett besök i ngn! trevlig helg!

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm te..te är bäst.

2010-01-29 @ 13:52:54
Blogg: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sissi

fin blogg!

2010-01-29 @ 15:21:49
Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback