100126!

Min nya älskling som kommer klockan tre måndag-fredag, Ghost Whisperer. Wow, va bra det är. Jag är skiträdd för spöken och allt läskigt, men jag kan inte sluta titta på denna serie. Och vad är det för dag idag - TISDAG. Och har jag några förläsningar idag? NEJ! Vad blir det då klockan tre? GHOST WHISPERER!

Så glo TV får man göra ibland.


Jag blir jävligt förbannad när Tvn står på och det där jävla programmet sänder, IS SHE REALLY GOING OUT WITH HIM! Har truddelutten i huvudet. Lättare att komma ihåg namnet då. Men fan va detta program suger. Tjena att detta är på riktigt. Lika äkta som The Hills!

NU: låta naglar torka, föna nytvättade och nyinpackade håret, traska till jysk och handla pryttlar till lägenheten.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback