Flytta hemifrån

Snart ska jag dra mig mot min egen lägenhet. Hihi. Ligger tio minuter från päronen så det är inte så farligt. Men ska bli sjukt roligt. Har massor att göra med den. Ska måla "stora rummet", köket och hallen. Färgerna där var katastrof. Eftersom jag bara har två fönster i hela lägenheten måste jag ha sjukt ljusa tapeter/färg. Vilket det inte var nu. Så det blir måla om tak, måla om väggar och fixa och trixa.

Ska även begära att hyresvärden fixar en ny spegel till mig. Jag såg endast min panna i båda speglarna. Jag har ett duschrum med handfat och en toalett med handfat såklart! Hehe. Men båda speglarna satt sjukt högt. Så ska snacka lite med snubbarna om ett möjligt spegelskåp. Till en kortis som mig. Hihi.

Fyfan va jag längtar. Men det känns som det är väldigt långt kvar. Har tillgång till den den 1 november. Så det är sjukt långt kvar.... MEN, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Hoppas på att Stina ska trivas bra där också med lilla mig. Hoppas, hoppas, hoppas!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback