Två veckor har gått!

Nu har jag min andra lediga helg från jobbet. Och det känns underbart. Iofs var vi lediga i torsdags också så kändes lite konstigt att komma till jobb i fredags, kändes som måndag. Men icke sa nicke, det fanns en hel helg kvar att utnyttja också! HÄRLIGT.

Men det går iallafall framåt på jobbet, har nu lärt mig att maila med den interna mailen och svara på kundernas mail. Svarade på sex mail (WOHO) och mentorn tyckte jag var grym. Haha. Iofs fick jag en del hjälp med svaren men lite har jag ju lärt mig. Tex att Sonys drivrutiner inte stödjer Windows Vista och om någon stackars kund har slängt de gamla drivrutinerna på sin dator och switchat till Vista, POOR YOU! Jag fick även ge tips till en man med husbil om vilken TV han skulle ha med sig i bilen. Jag är så jävla grym, moaha. Det går framåt med snigelsteg. Men de är roligt. Fast har inte börjat ute på linan ännu, det blir på tisdag. Jag kommer fan skita på mig!
 
Jag har ju redan hunnit att bli något jävla hot. Verkar det lite som iallafall. Tjejerna (tjejen) pratar redan om att grabbarna raggar på mig och de (hon) ger mig onda blickar. Men jag tar dessa onda blickar (som kanske inte ens är onda blickar) och vänder om det till ett leende tillbaka! Varför vara sur när man kan vara GLAD!

Lindas 20årsfest var föresten SKITROLIG. Jag hade roligt hela kvällen igenom. Önskade bara att de kunde fortsätta hela natten lång, men festen "stängde" ett. Och alla gick hem och sov, Inkl jag. Jag var ju illa tvungen. Och delade säng med en katt. Kändes nästan som att sova med en karl då jag fick anpassa mig för att inte störa honom. HAHA. Hade iofs två villiga pojkvar på ovanvåningen som jag kunde vända mig till. Men jag var inte RIKTIGT sugen på dem, haha!


Det blev inte så många bilder den kvällen, kanske för att vår kära Hansson inte hade alla fåren hemma den kvällen och yrade mest omkring. HAHA! :)

Postat av: Anki

söt du är på korten :)

2007-05-20 @ 17:51:30

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback