DAG ETT!!

Idag hade jag min första arbets/utbildningsdag på Sony! Jag tror jag kommer trivas jättebra, speciellt med de teamet. Alla var jättesnälla och man kände sig direkt som en i gänget. Och måste säga att Sonys team lätt verkar vara den tajtades gruppen på stället. Kom ut från utbildningssalen för lite rast och då ligger nästan hela gruppen i en av sofforna på varandra och chillar i fem minuter. Haha, jag menar WHY?! Men sånt gillar jag. Jag presenterade mig som rolig och jag tror jag passar ganska bra in där!

Arbetsuppgifterna i sig kommer nog bli en riktig utmaning. Jag ska ju verka mer kunnig är vad kunden är. Men det kommer bli bra med tiden. Har nu sex månaders provanställning där och sen får vi se om jag får tillsvidare! Men så jävla gött att ha heltidsjobb, inget tråkigt deltids där man kanske rings in när de behövs och kanske måste jobba helger. NOPE, inget sånt för mig! MOAHA!

Hade föresten roligt i helgen, haha. Iallafall i fredags. Drack lite vin med Tess, hittade sovplats och hade mysigt! Väldigt bra fredagskväll/natt.


Det är fan snart student för alla ynglingar nu. Det var fan snart ett år sen! GUD va tiden har gått fort. Och för att hedra min fina student så sätter jag upp denna bilden. Bilden längst till vänster är från studentbalen.

CIAO BELLE!


Postat av: Johanna

kul att du trivs!

Postat av: crazypill

segt med blåsor på fötterna! aj!

2007-05-08 @ 06:16:31
Blogg: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Elin

ynglingen Elin ska ta studden! FYFAN va nice.
Och balen nästa fredag. Ska du komma och olla?

2007-05-08 @ 20:33:00
Blogg: http://superelin.blogg.se
Postat av: Elin

kolla* haha

2007-05-08 @ 20:33:09
Blogg: http://superelin.blogg.se
Postat av: Hildis

grattisgrattisgrattis till nya jobbet, jag vill också ha heltidsanställning. buuu... oja gud va tiden har gått snabbt sen studenten. Tänker på alla galna grejer vi gjorde i studentveckan. oh my god. i miss it. Ses nästa vecka. puss på dig

2007-05-08 @ 22:32:58

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback