rösta ut söndagar!!

Åh, va ledsen jag blir av att vakna på en söndag. Iofs sov jag gott för en gång skull och somnade inte med tvn på och väcktes inte av något konstigt skit. Men jag vet med mig själv när jag vaknar att det är SÖNDAG. Nej, fyfan. En liten fågel viskade i mitt öra att vi ska rösta om euro igen och då kan vi rösta om "borttagning-av-vecko-dag"!

Nu vet jag vilken TRÅKIG och sysslolös vecka jag har framför mig, tack vare söndag!
Får hoppas att Tess kommer hem MYCKET tidigt denna veckan, typ I MORGON! Får tvinga henne att umgås med mig, arbetslösa vänner som vi är! HAHA.

Jag drömde föresten en jättekonstig dröm. Först träffade jag mitt ex, jag åkte hem till honom och han pratade om att han hade fått någon könssjukdom som inte smittade. Konstig sjukdom isåfall. Sen så var jag plötsligt med i en film, typ Fåglarna. Den skräckfilmen. Så satt vi alla på ett plan fullt med galna DUVOR, som hackade på oss. Sen ett tu tre var det en JÄTTEmygga som jagade mig och hade malaria. Låt oss säga såhär, inatt drömde jag fan bara om sjukdomar, UHEK! Det värsta jag vet, haha. Bad dream, med andra ord.

image85

Haft någon konstig dröm i natt?

Postat av: martinakornelia

amen fåglar är det äckligaste som finns (efter spindlar och fästingar). uuuuuuh


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback