Tisdag - materiella ting

Fick lite utskällning för att jag inte uppdaterade min blogg. Haha, saknar mig och mina ord eller? Men iallafall, inget speciellt händer.

Som vanligt är valborg förbannat överskattat och klassas som ungdomarnas "första fylla". För mig var det en "grilla korv" kväll. Att stå i tre timmar i tygskor i regn är inget att rekomendera. Som tur var fanns P där som kunde huttra fram "Carro, jag fryser". Vilket stark pojk jag har, haha. Men valborg avslutades iallafall med två
Rena rama Rolf avsnitt för att sen slockna runt halv elva. Lyckad valborg, woho. Men tummen upp för att jag fått vara med P hela helgen.

Idag är det tisdag och på fredag är det bal. Klänningen är upplagd och nu är alltid färdigt. Spännande, nu väntar jag bara på att det ska bli fredag. Kommer bli lite småromantiskt att traska omkring i en vacker klänning med en vacker kavaljer. Foton kommer säkert upp efteråt.

Har föresten hittat min blivande studentklänning, eller jag vill ha den iallafall. Ska ner och prova den i Lund i helgen förmodligen. Woho!

Plus att jag vill ha liknande skor som dessa, fast silver.



Kvinnan med det vackraste leendet.


Postat av: Martina

Jag måste ge dig en applåd! :) hur ser den klänning ut? :) Balen kommer bli grejt!

Postat av: Martina

Vad fin du var på balen! :)

2006-05-07 @ 10:43:04
Blogg: http://martinafriberg.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback