Söndag - lugnet efter stormen

Nu är det avklarat, balen är förbi och flera veckors nervositet blev lugnad med massa skumpa och vin. Det började med en seg morgon med väntan och väntan. Pontus var i skolan och jag var hemma för att städa, hmpf. Pontus kommer hem och han är NERVÖS! Förstårligt i och med att det var min skola och mina vänner.
Men det började närma sig två iallafall och jag bar mig av ner till frissan. En och en halvtimme senare var jag friserad för ynka 500kr och kände att det började närma sig. Men fan heller, jag hade faktiskt inte hunnit bli nervös. Pontus och jag öppnar skumpan för att bli lite varma i kläderna och väntar på mamma som skulle sminka mig. Sen kom en snygg Hilda med några glas skumpa i bagaget, hihi. Då blev det massa fotografering och dyligt.
Sedan bar det av till slottet, DÅ blev jag nervös. Hur skulle alla tänka när de såg mig, hur skulle alla tänka när de såg min klänning, var jag tillräckligt fin? På bara några sekunder var vi inne i slottet och mötte Erica som var så JÄVLA vacker, ursäkta mitt uttryck. Men gud, så fin du var! Sebe Kusin var även han VÄLDIGT snygg (obs, gick icke med erica!).
Något som jag trodde skulle bli jättestelt var jätteavslappnat och chillchillidill. Vi satte oss till bords och jag älskade mina bordskamrater. Erica och jag pimplar vin och njuter, haha.
Kvällen slutade med dans, dans och åter dans. Och lite annat.
Men hela hela kvällen var riktigt mysig och lätt den roligaste kvällen jag varit med om.

THANK YOU SP03D !
Och Pontus givetvis!



Postat av: tess

du var så fin, carro, så sablans fin. :)
och ja, sebe var STÖRTVACKER han med.

2006-05-07 @ 20:52:17
Postat av: Anonym

DU ÄR FIN!

2006-05-08 @ 20:46:31
Postat av: ericaaaa

hahah, kanske skulle läsa din text innan jag skriver komentarer? :) TACK så mycke älsklingscarro! DU var otroligt vacker! å såklart hade vi bästa platserna.. satt ju med varandra å hill :D Wohoo!

2006-05-08 @ 20:49:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback