Måndag

På något sätt lyckas jag alltid skriva blogg på måndagar. Jag hatar verkligen måndagar till 110%, finns inget roligt som händer då. Endast en lektion med inval, som för min del är inställd resten av kursen förutom fredag. Så därför är jag ledig på måndagar, som kan bli rätt tråkigt om man inte är sysselsatt.

   Men idag ska jag faktiskt på en anställningsintervju, på Lindex i stan kl 15.30. Skadar ju inte att gå på massa intervjuer fast man redan har sommarjobb. Lindex kanske har bättre betalt. Men jag förväntar mig inte att få jobbet i och med att det är många fler tjejer som kommer bli intervjuade idag. Så jag går dit, gör mitt bästa och jobbar vidare på Citygross. Sen ska jag faktiskt för "ovanlighetens skull" gå och handla
sushi. Det har blivit min nationalrätt för tillfället. Går inte en dag utan att jag är sugen på det. Favoritbaren är i Helsingborg, finfint där och till lagom pris.

Har haft en underbart förbaskat trevlig helg med mitt P. Jag älskar att vakna upp bredvid dig!

Chill out!


----

Ni bara anar inte hur besviken jag blev när jag inte hittade sushi på Citygross! VA, jag menar vad är det för skit? Ingen sushi? Tacka vet jag hemköp och ICA Kvantum som har, IBLAND. Men är sushi populärt?

Föresten tycker inte jag att det ser ut som att BB-Linn har silikonbröst. Antingen var det längesen hon gjorde det eller så har hon opererat in hängbröst.
Plus att det var väldigt skönt att Nicole Richie-Carina åkte ut, men jag vill ha hennes guldiga stövlar. Hade egentligen kunnat sitta med ett par i handen nu, VARFÖR KÖPTE JAG INTE DEM DÅ?!

-Caroline funderar-

Postat av: Julia

City Gross är skitkassa! Det finns aldrig det man behöver och godiset är ibland gammalt..:P

2006-05-16 @ 23:35:28
Postat av: Martina

Linn är blåst och falsk..henne tuttar hänger också ja.. tacka vet jag jeesica som ska vinna skitet!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback