Onsdag - dagen efter

Igårkväll bar det av till Elin i B-berga för att bli introducerad till allt som har med sex att göra. Jag var som ett barn i en godisaffär, så mycke roligt och så mycket spännande pryttlar. Tyvärr var den fantastiska "Rabbiten" ett rån för mitt konto då jag ville ha lite mer för pengarna. 599kr var lite mycket för mig, så jag satsade istället på en för 249kr. Ändå ett mycket bra val. Jag köpte även ett "när-jag-rakat-mig-får-jag-hemska-kliande-prickar-borttagningsmedel" som borde bli nominerad till nobelpris!
Men det var en mycket trevlig tillställning som slutade med lite pastasallad, vin och tjejsnack! Det negativa är att beställningen inte kommer förrän om två veckor. Men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, ett uråldrigt uttryck som aldrig dör ut!

Ingen planerad dag för mig, men får förmodligen kila iväg och handla lite mjölk för annars blir det väl kalabalik i hemmet. "Du har lov nu och kan ta hand om alla hushållsarbeten när vi är på jobbet, bla bla bla". Har man lov så har man, vilket givetvis är underbart skönt. Förutom att projektarbetet ska vara inlämnat nästa onsdag, exakt nästa onsdag! Skönt att ha skrivit klart alla 10 artiklar, men nu väntar den 12 sidiga slutsatsen, smaskigt värre.

Adios!

Postat av: Martina

Porr-carro ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Blogg:

Kommentar:

Trackback